lørdag 1. oktober 2011

Two become one and one become two

Kjærsn..
    Treng nån ord
        187
Forvilla ifra nord
     Mur
der kode rlt
black hair wavy
 My one and only

with united glorious shiny metalsparkles

The day we met mine you were

The day we kissed mine you became.
We became

     Toghether hands folded firmly grip in to Fry's futurama
Future. Love. sprinklers
XXX


Det er kanskje ikke så ofte man blogger om den som står seg nærmest. og ofte skjønner jeg dette klisset som fjortisene driver og leger ut, som jeg også en gang for x antall år tilbake la ut. men nå nå skal det være litt raffinert. med g l a m liv og lyst. Et innlegg med et dikt som fint fortjener en plass etter tre år hengende som er(t/k)eris.Glad for at vi ble kjent for tre år siden, en liten mørk svartåra nattsøster, pubtur på byen, for friender og fiender er vi, og vi nå lever heftig med en sullete 6 åring oppå toppen. men jeg ville ikke bytta det for hele verden.  Rune, -kjære her har du fått i pose og sekk, med et par søte til sist..Takk for alt du er og gjør, uten en som deg ville verden vært kjedelig, fart fyr og spenning følger deg. jeg liker deg. jeg e l s k e r deg! Finaly mine og snart 1,5 år sammen med deg:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar